Gastenboek

Schrijf een nieuw bericht voor het Gastenboek

 
 
 
 
 
 
 
Velden gemarkeerd met * zijn verplicht.
Je E-mail adres wordt niet gepubliceerd.

Het kan zijn dat je bericht pas zichtbaar wordt nadat we het beoordeeld hebben.
We houden het recht om berichten te wijzigen, te verwijderen, of niet te publiceren.
346 berichten.
Arjan en Connie Schothorst schreef op 21 juni 2016 om 20:10
18 juni Abraham feestje gehad, leuke muziek, goede zanger, voor ieder wat wils, hele avond gedanst, kortom geweldig feestje gehad dankzij Eric Ekkerman!! Groet Arjan & Connie
Peter en Jenny Boonman schreef op 30 mei 2016 om 09:42
Bericht: Even een berichtje van de family Peter en Jenny Boonman Zaterdag 28 Mei hebben wij ons 50 jarig huwelijksfeest gevierd mede door de geweldige muziek van Erik was het een avond voor ons om nooit meer te vergeten. Dank je wel Peter en Jenny. Barneveld
Patrick van Koert schreef op 7 mei 2016 om 10:31
Afgelopen Donderdag onder het genot van een drankje aan de Amstel heerlijk zitten genieten en meegezongen met Eric. heerlijke muziek en voor elk wat wils. helemaal Super Eric. hoop snel weer van jou en de muziek te mogen genieten. Patrick
Angelina schreef op 17 april 2016 om 20:03
Ik had jou zien spelen op de laatste kermisavond van Obdam, augustus 2015 in Nelly\'s Cafë. En ik zocht nog een muzikale invulling voor mijn 25-jarig jubileum feest, 27 november 2015. En dit leek perfect! En dat werd het ook! Het dansen begon niet direct maar toen de eersten gingen, bleef de dansvloer ook gevuld. Het werd bere-gezellig, en ik denk er nog vaak aan terug. Mede ook omdat er nog steeds collega\'s zijn die het er nòg over hebben en later naar huis gingen dan ze eigenlijk zouden 😉 Ik wilde dit nog even laten weten, beter laat dan nooit! Gr. Angelina
Evelien schreef op 17 april 2016 om 09:09
Hoi Eric, wat in je kaartje staat klopt helemaal. Je maakt van een feestje een FEEST. Super geslaagde avond gisteren mede dankzij jou. Geluid was ook zeer goed. Groetjes, Evelien
Fam.Dirks schreef op 20 maart 2016 om 14:16
Beste Eric, Vorig jaar hebben we jou op het internet ontdekt je begrijpt dus wel dat het best spannend voor ons was omdat we jou nog nooit live hadden zien spelen. Na gisteravond kunnen we je melden dat mede door jou muziek het een geweldig feest is geworden. Je voelde goed aan waar onze feestgangers van hielden daar speel je slim op in. Vandaar dat wij jou namens alle feestgangers hartelijk willen bedanken, het was top! Groetjes, Ton Truud en Fleur
Herman en Sandra schreef op 19 maart 2016 om 10:27
Wat een top feest was het. Eric,heel veel dank voor de fantastische muzikale omlijsting van ons feestje. We hebben hier heel veel goede reacties op gehad, en daar worden ook wij heel blij van. Je hebt mensen op de vloer gekregen die ik nog nooit heb zien dansen. Wij kijken er met veel plezier op terug. Nogmaals onze bijzondere dank, en we hopen je weer snel op het volgende feest mee te maken. gr Herman en Sandra
Jan en Marijke Venneman schreef op 6 maart 2016 om 18:18
Hallo Eric, We hebben genoten van je muziek gisteravond. We hebben veel complimenten gekregen voor de gezellige sfeer en goede muziek. Bedankt nogmaals.
Petrus Hollenga schreef op 3 maart 2016 om 12:05
Hallo Eric Men zegt altijd: ‘Wat je van ver haalt is altijd beter’ en in jouw geval gaat dat zeker op. Mijn broer en ik hebben dan ook een geweldig mooie avond gehad op ons 60jarige feestavondje, in de Drentsche Schans in Holsloot, dit mede dankzij jouw geweldig mooie muziek. We zijn liefhebbers van blues/rock en ook de muziek uit de sixties, seventies en eighties heeft onze voorkeur. Jij speelde deze muziek op de manier zoals hij vroeger bedoeld is geweest; super! Ook zijn wij dansfanaten en door jouw muziek is de dansvloer geen moment leeg geweest. Heel veel complimenten van onze gasten en ondanks dat het voor jou een heel eind rijden is, hopen wij elkaar weer eens te zien op een feestje! Een warme groet van de twinsbrothers Tjipke en Petrus
els de groot schreef op 23 februari 2016 om 07:03
Beste Eric, wat een prima avond heb je verzorgd bij ons 35-jarig huwelijk. Het was voor jou geen enkel probleem om van Enkhuizen naar Otterlo te reizen. Je bent zeer professioneel, heb ook vele vragen gehad hoe we aan jouw kwamen. Je hebt (helaas) vaak in een gezelschap wel een aantal mensen die niet tegen geluid kunnen, maar gelukkig liet je je niet van de wijs brengen. Je begreep heel goed dat t tenslotte ons feestje was, en je hebt de boel prima vermaakt. Je komt ook qua stemgeluid heel dicht bij bono vinden wij het was super!!!!!
Ilse Janssen schreef op 21 februari 2016 om 14:39
Beste Eric, Mijn vraag is of je evt vrijdag 6 mei in de gelegenheid bent om bij ons huwelijksfeest te komen spelen van half 8 tot half 10 en zo ja wat hier de kosten voor zijn. Vr gr Ilse
j van huffelen schreef op 22 januari 2016 om 10:31
beste eric je hebt voor mijn 65 jarige feest de stemming er goed in gebacht vele feestgangers vroegen mij hoe kom je aan zo\'n goede muziekkant ik wil je hierbij nogmaals bedanken groetjes jan
Joke Brom schreef op 17 januari 2016 om 13:18
Hallo Eric, Wat een gezellige avond heb je verzorgd tijdens \"Ouwe Sunder\" in de Waal op Texel. We zijn maar een klein dorpje maar zelfs voor 50 man wist je een prima feestje te bouwen. Ik zag mensen op de dansvloer die op andere feestjes aan de barkruk geplakt leken.. Ook achteraf nog enthousiaste geluiden over je gehoord. Dus graag tot ziens! Joke van Dorpshuis de Waal.
Marijke schreef op 23 november 2015 om 20:02
Dag Eric, Gisteravond een top avond gehad.Mijn 60 ste verjaardag gevierd en dank zij jouw muziek werd het een super feest, en dat gewoon in mijn huis kamer. dank hiervoor. Groet Marijke
Arkes Slagharen schreef op 21 november 2015 om 15:47
Een verjaardag wat in eerste instantie gewoon begeleid zou worden door muziek op een mp3-speler, is uiteindelijk verworven tot een bruisend feest, wat grotendeels te danken is aan deze waanzinnige artiest met een geweldig repertoire. Zowel zang als gitaarspel waren van grote klasse, wat bij enkelen zelfs de vraag opriep of deze beste man niet aan het playbacken was; identiek! Van alle aanwezige gasten kregen we dan ook louter positieve reacties en we weten dan ook zeker dat dit niet de laatste keer zal zijn!!!!
Peter en Mieke slegers schreef op 15 november 2015 om 21:25
Beste Eric, bedankt voor je inzet .....het was top. Een weekje geleden werd onze muzikant plotseling opgenomen in het ziekenhuis en jij was meteen bereid om naar Brabant af te reizen en de muziek te verzorgen. Wij hebben ervan genoten en onze gasten ook. Nogmaals dank en.....als we weer een feestje hebben weten we wie we moeten vragen......
Klaas en Jeanine schreef op 14 november 2015 om 21:03
Hallo Eric, bedankt voor jouw bijdrage aan ons 25-jarig huwelijksfeest gisteravond 13 november in \'t Asje in Dalfsen. Je hebt er een prachtig feest van gemaakt. Super. Klaas en Jeanine
Mart en Jolanda schreef op 26 oktober 2015 om 07:44
Het feest van een Abraham. Eric, bedankt voor je muziek bijdragen aan voor ons (en vele) een onvergetelijke avond! Het was echt een feestje. Bedankt! Vriendelijke groet uit het Westland.
Henk en Thea schreef op 20 oktober 2015 om 07:52
Zaterdag 17 oktober vierden we ons 40 jarig huwelijksfeest en 2 x 65 jaar. Nou Eric mede door jou muziek is de avond een groot succes geworden.Van onze gasten kregen we alleen maar lof over de veelzijdige en heerlijke liedjes. Je bent een topper!! Henk en Thea
Anja schreef op 4 oktober 2015 om 12:37
hallo Eric, bedankt voor de uitstekende performance op mijn 50-jarige feest vorige week zaterdag! Dankzij jou heb ik - en velen met mij - weer heerlijk gedanst op mijn favoriete nummers. Hartelijke groeten van Anja.