Gastenboek
346 berichten.
Mooie site Eric Ik zie dat je een uitgebreid repertoire hebt, maar ook je foto album geeft een goed overzicht. Succes met je solo optredens
Cees
Hoi Eric,
Je nieuwe website ziet er geweldig uit. Helemaal top!!
Groetjes
Johan Bouquet ( Dizzy Man's Band)
Hee Eric,
Toen je na het optreden op mijn vader zijn 50ste verjaardag optrad met je inmiddels ex collega en vertelde dat je dit jaar solo zou gaan had ik er al het volste vertrouwen in dat dit goed zou komen.Het klonk allemaal erg goed hoe en wat je speelde.
Ik ben blij dat je trevreden bent met de door mij geschoten foto's, die je voor je website gebruikt hebt. Ziet er goed uit!en als je weer eens nieuwe foto's nodig hebt ben je altijd welkom in mijn fotostudio.
Groetjes,
Priscilla
Hoi Eric,
Ziet er goed uit die site van je heel professioneel. Ik zie dat Ton al een bericht over het feest bij Platax heeft geschreven en ik ben het roerend met hem eens.
Veel succes met de optreden en dat gaat lukken als ik je agenda zie.
Hallo Eric,
1januari 2011 hebben we genoten van jou muziek en het publiek. 5 jaar in de Ridder en heel veel leuke berichten over de muziek, door jou verzorgt.
Veel succes en we zullen je vast nog wel terug zien in De Ridder!!
Beste Eric,
Ik wil je bedanken voor je geweldige inzet en performance op ons 35 jarige jubileumfeest van onze duikvereniging. Ik spreek voor vele, onze waardering uit voor je professionele invulling en muzikale optreden tijdens deze avond. In de overtuiging dat alle aanwezige hebben genoten van je zang en optreden heb je bijgedragen aan het succes van de avond.
Eric bedankt, helemaal top. 🙂
Ton Kraakman.
Voorzitter Duikteam Platax.